.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستين مدرسه قرآني گيلان در رشت

نخستين مدرسه قرآني گيلان همزمان با سراسر کشور در دبيرستان دخترانه شاهد شهر رشت افتتاح شد.

حجت ‌الاسلام سيدكاظم ميرحسيني اشكوري، در افتتاحیه مدرسه قرآني دبيرستان دخترانه شاهد شهر رشت با تاکید بر نهادینه شدن آموزه‌ هاي قرآني در زندگي، گفت: بايد ديدگاه خود را نسبت به قرآن تغيير داده و از آن به عنوان يك نياز اساسي و كاربردي در زندگی نگاه کنیم.

وي با بيان اينكه جاودانگي انسان در گرو توسل به قرآن است، تصریح کرد: درك مفاهيم قرآني و بکارگيري آن در زندگي يكي از راهكارهاي اساسي در برطرف كردن موانع و مشكلات زندگي است.

امام جمعه موقت رشت در حاشيه، قرار گرفتن قرآن را يكي از دلايل مهجور بودن آن برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه ما از قرآن به خاطر مقدس بودن در مراسم ازدواج، استغفار، خريد منزل و غیره استفاده مي‌كنيم و نگاه کاربردی به آن نداریم.

اشكوري با بيان اينكه انس با قرآن موجب بيداري و ارتقاء بصيرت انسان مي‌شود، تصریح کرد: انس با قرآن آمادگي قلب را براي پذيرش معنويت و درك مفاهيم الهي افزايش مي‌دهد.

وي با بیان اینكه علما و بزرگان شيعه از صدر اسلام تاكنون به معجزه‌ها و كرامت ‌هاي قرآني گواهي داده‌اند، گفت: امام علی(ع) تنها راه جلا دادن قلب را توسل به قرآن و انس با آن می دانست.

در ادامه این مراسم، معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش گيلان از افتتاح 324 مدرسه قرآني در سراسر استان خبر داد و افزود: امروز 10 هزار مدرسه قرآني در سراسر كشور به طور همزمان افتتاح مي ‌شود.

پورمند، انس با مفاهيم قرآني را از جمله اهداف اين طرح اعلام و اذعان کرد: دانش‌آموزان از آمادگي و استعداد خوبي براي انس با قرآن و دريافت مفاهيم قرآني برخوردارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.